vineri, 30 iulie 2010

Revelatie

Diminetile trecute, si cand spun asta ma refer pe la ora 03:00, 04:00, am descoperit.. o forma de arta, pur si simplu arta moderna. Ma rog, iti trebuie si o stare specifica orei, la care eu am vizionat filmultele. Dupa ce le-am ascultat de vre-o 3 ori, sa ma conving ca e adevarat ceea ce aud, mi-a venit o mare idee. Singurul dezavantaj ,este ca nu am puterea s-o pun in practica (I look like a spaghetti and I have no power, you now what I mean?), ar trebuii sa contactez un producator, sau un organizator de evenimente, ganditiva ce show ar iesii cu astia 3, si nu nu mai, e plin youtube de aur, ca sa spun asa... Tot respectu pentru ei, isi exprima cel mai bine starea, prin muzica, creand exact sunetele pe care si le doresc sa le asculti .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu